پنجره دوجداره آلومینیوم آنادایز


آنادایز ، آنودایز یا همان آندایزینگ به عنوان یک روش پوشش‌دهی الکتروشیمیایی با افزایش ضخامت لایه‌ی اکسیدی آلومینیوم ، این فلز را در برابر عوامل مخرب گوناگونی محافظت می نماید .

عملیات آنادایز آلومینیوم همچنین برای زیباسازی و ایجاد رنگ‌های مختلف بر روی قطعات کاربرد مطلوبی دارد ، به این دلیل است که وجود کیفیت پوشش آنادایز ایجاد شده از اهمیت بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف برخوردار است این اهمیت هم در کیفیت و هم در ظاهر محصول کاملا موثر است برای همین موضوع است که چنانچه از پوشش آنادایز بی‌کیفیت استفاده شود ، ممکن است خسارات جبران ناپذیری را برای مصرف کننده به وجود آورد .

مزایای استفاده از تکنولوژی آنادایز در مقایسه با رنگ‌آمیزی آلومینیوم این است که ظاهر خود فلز را به خوبی حفظ نموده و به اشکال مختلف مات، براق و یا خشدار می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و به این روش مطلوبیت بیشتری را برای محصول نهایی ایجاد نماید ، به صورت کلی استفاده از پوشش آنادایز در محصولات آلومینیومی حس طبیعی بودن فلز را رعایت می کند .

در تکنولوژی آنادایز زیرسازی بسیار مهم است ، این عملیات زیر سازی فلز است که در نهایی شدن فرآیند رنگ موثر و در مقایسه با دیگر روش های پوشش رنگی بسیار مشهود است در پوشش های رنگ این ناهمگون بودن پوشش موجب تسریع خوردگی فلز در شرایط جوی نامساعد است.

پوشش آنادایز با کیفیت در شرایط مختلف، مقاومتی چندین برابری در مقابل خوردگی و سایش برای محصولات آنادازینگ خواهد داشت این در حالی است که پوشش‌های کم کیفیت به راحتی در حین فرآیندهای ساخت، جابجایی و یا نصب، ممکن است دچار خراشیدگی شوند .

از دیگر ویژگی‌های آلومینیوم آنادایز شده با کیفیت این است که پوشش آنادایز خاصیت دی الکتریک داشته و بر خلاف پوشش‌های با کیفیت پایین، خطرات تجمع الکتریسیته‌ی ساکن و شوک الکتریکی را دارا نخواهد بود.

مسلما آلومینیوم با پوشش آندایز با کیفیت، هزینه‌ی اولیه ی بالاتری نسبت به سایر پوشش‌های رایج دارد ، اما با گذشت زمان و در نظر گرفتن نیاز به تعویض یا روکش‌دهی مجدد پوشش‌های کم کیفیت، ارزش بالا و صرفه‌ی اقتصادی بکارگیری پوشش آندایزینگ با کیفیت ایده‌آل نمایان خواهد شد.

کاربرد صنعت آنادایز در محصولات در ، پنجره دوجداره آلومینیومی بسیار پر کاربرد و مهم است ، پوشش نهایی به دلیل ارتباط محصول با فضای بیرونی ساختمان ها تاثیر زیادی بر روی کیفیت نهایی و دوام کالا دارد .

شرکت بهین نما با توجه به آن که کیفیت را ملاک و هدف مهمی برای توسعه فعالیت های خود می داند و در راستای ایجاد تنوع مطلوب در محصولات از این تکنولوژی برای سیستم های مختلف پروفیل های آلومینیوم در ، پنجره و نمای مدرن استفاده می کند .

بسیار مطلوب خواهد بود تا چنانچه برای اطلاع بیشتر و دقیق تر نیاز به مشورت و همفکری دارید با ما در میان بگذارید ، ما از طریق واتس آپ و یا شبکه های مجازی و پاسخگویی آنلاین سایت در خدمتتان هستیم .

بلاگ

آنادایزآنادایزینگبهین فولادبهین نماپنجره دوجداره آلومینیوم آنادایزشرکت پنجره دوجداره آلومینیومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *