کاتالوگ محصول جدید شرکت بهین نما


شرکت بهین نما در راستای توسعه محصول اقدام به تامین و طراحی محصولات جدید دارد و این راهکار و روش را به عنوان وظیفه ای برای تحقق ارزش های سازمانی خود می داند، بهره مندی از ماشین آلات روز جهت تامین و ساخت محصولی باکیفیت متمایز از جمله ماموریت های سازمان می باشد .
واحد تحقیق و توسعه شرکت بهین نما بر اساس نیاز مشتریان گرامی و طرح اولیه واحد بازاریابی تامین و تولید سیستم کشویی با ویژگی های خاص عایق بندی و تحمل وزن بالا برای ارتفاع بالا را در برنامه ی خود قرار داد تا با استفاده از این سیستم هم تامین کننده نیاز مشتریان و مخاطبان مخصوصا در ساختمان های ویلایی و مجموعه های مسکونی باشد و همچنین رعایت این نکته ی مهم که بتوان ارزش افزوده محصول را با کم ترین هزینه انجام داد .
سیستم کشویی آلومینیوم ترمال بریک که با نام BFT115 در مجموعه محصولات شرکت جای می گیرد دارای چنین ویژگی های عایق بندی بالا ، کاهش صدا و هوابندی کامل کاتالوگ این محصول را می توانید از این جا دانلود کنید .
برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم کشویی آلومینیوم ترمال بریک BFT115 کاتالوگ ویژه این محصول را مشاهده فرمایید.

باعث افتخار است که بتوانیم پاسخگوی سوالات شما و یا تامین کننده پیشنهادات شما باشیم ، برای ارائه هر گونه نظر و پیشنهادی می توانید با شماره واتس آپ و یا برای ارائه سفارش به بخش ثبت سفارشات سایت مراجعه فرمائید .

برای دانلود کلیک کنید

دانلود ها

کاتالوگ شرکت پنجرهکاتالوگ محصول جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *